Wednesday, December 31, 2008

Azam 2009

Sory coz lame x update blog ni,coz aku agk busy n xde mood tulis blog.
so okey lah aku start.

azam aku tuk tahun 2009 ni.

1-aku nak cepat dapat keje coz dari lepas SPM aku apply keje xde 1 pon yg call aku.
haish tesion aku camni.

2-bile dapat result nanti aku nak cepat smbung blaja klu result okey lah.
klu x okey aku try nak wat diri aku busy ngan keje coz aku x suke duk diam mcm org xde
masa depan.

3-klu bleh aku nak jmper blek member lame n adek2 angkat aku kat skolah yg rapat ngan
aku.
dieorg mesti rase boring bile aku xde coz aku x dtg 1 week pon dieorg dah kate
boring aku xde,
ape ntah lagi aku dah abes skolah.hmm pening aku pikir.

4-okey yg ke-4 ni paling penting n yg paling besar
aku nak jaga 1 girl bernama suhaila coz aku syg die giler babeng,aku x kesah org nak
kate die
jahat or pape lah,walau pon member aku sendiri yg cakap die camtu aku tetap
syg die.walau
pon kadang2 die wat aku marah but i still love her.coz die laen dari girl yg
aku penah knal dulu
die dah byk ubah aku.dari aku x minat blaja die wat aku nak
blaja,dari aku kuat smoke die
wat aku kurang smoke,skrg ni dah nak stop pon n dari aku
budak jahat yg panas baran die
wat aku jadi budak baek,aku dah cool skrg ni hehe:D
hmm so i just can say,

CIYA I LOVE U SO MUCH N I LOVE U FOREVER!!!!!

hmm okey lah ni je azam aku setakat ni...
nanti klu aku ade azam lagi aku citer lah kat korang k...
chow bubye...

No comments: