Sunday, September 21, 2008

Me,My Self And I :D

O.K mcm ni lah. aku nak cite psl aku,diri aku dan aku. aku Erik Arep umo 17teen thn ni. still single n blum ade sesape lagi sedang menunggu hehe :D coz aku dgn girl susah skit,rapat bleh but nak ckp can u be my girl giler susah, 2 je problem aku x bleh settle dari dulu smpai skrg. aku duk kat umah biase je mcm org laen x bape besar n x bape kecik tapi selesa lah. aku skolah kat skolah yg best tapi cikgu yg membosan kan terikat pade disiplin yg ketat.aku suke music coz music ni bagi aku freedom n aku paling suke hayati lirik lagu bleh wat aku tenang,kadang-kadang aku suke luahkan prasaan aku dgn displaykan lagu yg same dgn prasaan aku kat page myspace aku. aku suke gak menari mcm breakdance,shuffle,poppin,electro,tecktonik n byk lagi lah. aku paling suke JabbAwocKeez(winner american best dance crew season 1). idol aku plak. aku akan cite psl JabbAwocKeez ni kat blog aku tapi bkn skrg k nanti laen kali. hmm ok lah stakat ni je lah cite aku nanti klu ade cite lagi aku tulis kat blog ni. korang bace lah ek...

No comments: